tisdag 28 december 2010

damhandboll

Jag har alltid haft en avig inställning till handboll. Förvisso har jag fluktat när TV sänt matcher med Hammarby handboll, men det har mest varit för klubbens skull. Vi bajare stöttar vår förening i vått och torrt oavsett sport. Dock, jag måste erkänna att jag blivit intresserad av damhandboll. Jag satt spikad framför dumburken när Sveriges damlandslag spelade EM. Undertecknad har alltid fnyst åt tanken med bragdguld, men detta damlag förtjänar att få ett dylikt efter sin insats. Undertecknad kommer att följa deras vidare öden. Dessutom tror jag att jag blivit hemligen förälskad i Sveriges målis Gabriella Kain. Vad kan jag säga? Vi gentlemän har alltid spunnit på kvinnor med långt ljust hår..För övrigt anser jag att Växjö är en skammens kommun som struntar i att deras hemlösa saknar tak över huvudet. Det är ovärdigt vårt land.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar